tessahaggie.reismee.nl

derde week

Hoi,

Weer een week verslagje van mij, vanuit Zuid-Afrika. Deze week was het wat drukker, we hebben les geven bij Lonwabo ( zie Lonwabo foto sessie)dit is een speciale school. Op deze school zitten beperkingen allemaal door elkaar, ben je lichtelijk beperkt zoals 1 arm of geen benen maar er zitten hier ook kinderen die autistisch zijn. Dit is soms best moeilijk om les aan te geven want je wilt iedereen wel te vriend houden. Wij zijn hier nu voor het eerst om les te geven. Het ging best goed het les geven. Dit les geven doen we nu 2 dagen per week. Op de woensdag en op de donderdag.

We hebben in deze week overleg gehad over dat we waarschijnlijk les kunnen gaan geven in het zwemmen dus toch. In het gesprek met Yongwawa was het soms nog wel ver te zoeken. Dus we hebben dit ook een beetje achter wegen gelaten omdat het allemaal niet helemaal duidelijk was.

We zijn dit weekend naar Daniëls Cheeta Fram geweest. We hebben daar natuurlijk Cheeta's, leeuwen, hyena's en luipaarden gezien. Wij mochten ook een Cheeta aaien ze was zo zacht (zie Daniëls Cheeta Farm foto sessie).

Ik hoop dat u weer genoten heeft van mijn verhalen hier in Zuid-Afrika.