tessahaggie.reismee.nl

First week South Africa

Hoi,

Leuk dat je even een kijkje komt nemen op mijn reisblog. Ik ga hier de komde paar maanden mijn verhaal vertellen hier op deze reisblog.

Zoals je hier boven leest ga ik het hebben over mijn eerste week hier in Zuid Afrika. De vlucht hier heen was even wennen mijn alle eerste keer in het vliegtuig was wel even spannend en dan ook meteen al 14 uur vlieg dat is meteen heel wat. We kwamen aan op Port Elizabeth en toen kwam Janny met Mathew ons op halen en ze hebben ons meteen het huis laten zien en de spullen daar afgezet. Na dit alles hebben we een sim kaart gehaald en boodschappen gedaan voor een lunch en voor het ontbijt voor de volgende dag. De dames (Jip, Robin en Lisa) die hier al in het huis zaten zouden voor ons gaan koken. Dit is veranderd want we zijn uit eten geweest. Was gezellig en hebben ook meteen met de andere mensen die in het andere vrijwilligers huis zitten.

We hebben een Townships tour gehad met Janny om een beetje de omgeving (zie het mapje townships) en hoe de dingen hier gaan en uitzien. Daarna hebben we ook nog de regels van Ready4Life door genomen. We hebben de volgende 2 dagen cursus gehad om elkaar een beetje leren kennen. Daarna nog door Port Elizabeth zelf heen rond geleid door een gids (zie map historie). Daarna een auto gehuurd om overal te kunnen komen.

We hebben ook nog sandboarding gedaan dit was een uitje van uit Ready4Life. Was even super gezellig, De rest van de week was het lekker rustig. We hebben nog in het weekend wat terrasjes gepakt en zijn naar een trampoline hal geweest even lekker wezen springen.

Op naar de volgende week

Reacties

Reacties

Margot

Leuk dat ik nu kan lezen wat voor een avontuur je beleefd. We spreken elkaar geregeld maar dan zijn de gesprekjes beperkt. Groetjes doe voorzichtig. Ik kan niet vaak genoeg zeggen pas goed op jezelf. Je weet ook als er iets is je mij kunt vragen ik sta voor je klaar. Dag Meis xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!